عشق یعنی خدا
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید مخصوصاً شما
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 62
بازدید ماه : 268
بازدید کل : 10760
تعداد مطالب : 34
تعداد نظرات : 28
تعداد آنلاین : 1



AY.AZARBAYJAN YASHASIN





نظرات شما عزیزان:

asal
ساعت15:16---17 دی 1391
zibast};-

الناز
ساعت10:48---20 فروردين 1391
روزی روزگاری، جزیره ای بود که تمام احساسات در آنجا زندگی می کردند. شادی ، غم ، دانش و همچنین سایر احساسات مانند عشق.



یک روز به احساسات اعلام شد که جزیره غرق خواهد شد. بنابراین همگی قایق هایی را ساختند و آنجا را ترک کردند. بجز عشق.



عشق تنها حسی بود که باقی ماند. عشق خواست تا آخرین لحظه ممکن



مقاومت کند. وقتی جزیزه تقریبا غرق شده بود، عشق تصمیم گرفت تا کمک بخواهد.



ثروت در قایقی مجلل در حال عبور از کنار عشق بود.


سها
ساعت12:03---4 اسفند 1390
خدا خیلی خوبه . من خیلی دوستش دارم . تو بدترین وضعیت منو نجات داد .دلم می خواد باز هم نگام کنه . می دونم اگه یه لحظه نگاهتو ازم بگیری دنیا توم میشه .دوستت دارم خدای من .پاسخ:خدا هم عاشق بنده هاشه.

تقوی
ساعت10:16---28 بهمن 1390
ممنون که به من سرزدی یاشا

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







پنج شنبه 27 بهمن 1398برچسب:, :: 18:23 ::  نويسنده : NASER